Samsun’da ALO 153’e 1 milyonu aşkın çağrı, yüzde 93,96 başarı

SAMSUN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNİN VATANDAŞLA İLETİŞİM KÖPRÜSÜ OLAN ALO 153 ÇÖZÜM MERKEZİ, 2025 YILINDA YÜZDE 93,96 BAŞARI ORANI İLE 1 MİLYON 59 BİN 219 ÇAĞRIYA CEVAP VERDİ. BAŞKAN HALİT DOĞAN, “BİZ ŞEHRİMİZE HİZMET EDERKEN HEMŞEHRİLERİMİZİ SÜRECİN EN ÖNEMLİ ÖZNESİ OLARAK GÖRÜYORUZ. 153 ÇÖZÜM MERKEZİ’MİZ DE BU NOKTADA BİZİM HEMŞEHRİLERİMİZLE İLETİŞİMİMİZDEKİ EN GÜÇLÜ UNSURUMUZ” DEDİ. Devamı için Tıklayınız...