Samsung Türkiye, Ticaret Bakanlığı tarafından düzenlenen 28. Geleneksel Tüketici Ödülleri’nde satış sonrası servis ve hizmetler için uyguladığı müşteri odaklı çözümler ile ‘Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma’ ödülünün tekrar sahibi oldu. Gerçekleştirilen törende Samsung Türkiye’nin ödülü Ticaret Bakanı Prof. Dr. Ömer Bolat tarafından Samsung Türkiye Servis ve Müşteri Hizmetleri Kıdemli Direktörü Erbil Topgül’e takdim edildi. Samsung Türkiye’nin, müşterilerin hayatını kolaylaştıran servis ve satış sonrası hizmetleri, uzun ve detaylı başvuru sürecinden sonra yapılan titiz değerlendirmelerde ön plana çıkmasını sağladı. Mobil cihazları müşterilerin adresinden alıp onarım sonrası tekrar adreslerine teslim eden Kolay Servis uygulaması, alanında uzman teknisyenler tarafından yapay zeka destekli hızlı ve kaliteli kurulum, onarım ve bakım hizmetleri, işitme engelliler için kurulmuş ve diğer Samsung ülkelerine de örnek olan “Duyan Eller” çağrı merkezi gibi müşteri deneyimi yolculuğuna değer katan projeleri ile Samsung Türkiye, her zaman tüm müşterilerinin yanında olduğunun altını çiziyor ve bir yandan da sektörüne örnek olacak projeler hayata geçirmeye devam […] Samsung Türkiye’ye Ticaret Bakanlığından “Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma” ödülü yazısı ilk olarak Teknoloji haberleri - LOG üzerinde yayınlandı.