Sektör araştırma kuruluşu IDC tarafından açıklanan son rapor, Huawei’nin 2025’in ikinci çeyreğinde yüzde 20,2’lik pazar payı ile küresel giyilebilir cihaz pazarında üst üste ikinci kez lider olduğunu ortaya koydu. IDC’nin bu verileri, daha önce teknoloji pazar araştırma şirketi Counterpoint Researchtarafından yayınlanan ve Huawei’yi küresel akıllı saat pazarının lideri olarak tescilleyen analizi de destekler nitelikte. Sektör analizleri, Huawei’nin liderliğinin sadece toplam sevkiyat hacmiyle sınırlı kalmadığını, aynı zamanda pazar dinamiklerini değiştiren stratejik bir başarıyı yansıttığını gösteriyor. Pazarın genel büyümesi yüzde 12,3 seviyesindeyken, Huawei’nin yüzde 11,7’lik büyüme oranıyla pazara paralel bir hacim koruduğu görülüyor. Ancak Counterpoint Research verileri, şirketin asıl büyüme gücünün, katma değeri yüksek ve gelişmiş işletim sistemine sahip akıllı saat segmentinde gerçekleştiğini ve bu alandaki yıllık büyümenin yüzde 52’yi bulduğunu ortaya koyuyor. Huawei’nin bu yükselişi, pazarın diğer önemli oyuncularının pay kaybettiği bir dönemde gerçekleşmesiyle ayrıca dikkat çekiyor. Huawei imzalı çok sayıda akkıllı saat performanslarıyla fark yaratıyor Şirketin bu başarısı, Avrupa, Orta Doğu […] Küresel giyilebilir cihaz pazarının lideri belli oldu; işte detaylar yazısı ilk olarak Teknoloji haberleri - LOG üzerinde yayınlandı.