Oda TV
Yaklaşık 10 bin kadının 10 yıl boyunca izlendiği araştırma, düzenli çay tüketenlerde kalça kemik yoğunluğunun yüksek olduğunu ortaya koydu. Bilim insanları, çaydaki doğal bileşiklerin kemik kaybını yavaşlatabileceğini belirtirken, aşırı kahve tüketiminin aynı avantajı sağlamadığına dikkat çekti.
Go to News Site