Bursa Yıldırım Gazetesi
ABD’de gerçekleştirilen geniş kapsamlı bir araştırmada, düzenli kahve ve çay tüketiminin bunama riskinin daha düşük görülmesiyle ilişkili olabileceği belirtildi. 131 binden fazla kişinin verilerinin incelendiği çalışmada, günde 2 ila 3 fincan çay ve kahve tüketenlerde olumlu etkiler gözlemlendi. Uzmanlar ise sonuçların doğrudan neden-sonuç ilişkisi olarak değerlendirilmemesi gerektiği uyarısında bulundu.
Go to News Site
Çağdaş Kocaeli Gazetesi
Kocaeli Fikir
Çağdaş Kocaeli Gazetesi
Sakarya T54
Sakarya Medyabar
Sakarya T54
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi
Bursa Yıldırım Gazetesi