Collector
Giriş Yap
نتایج یک پژوهش: نوشیدن روزانه یک لیوان مشروبات الکلی می‌تواند خطر ابتلا به ۱۰ سرطان را افزایش دهد | Collector
نتایج یک پژوهش: نوشیدن روزانه یک لیوان مشروبات الکلی می‌تواند خطر ابتلا به ۱۰ سرطان را افزایش دهد

نتایج یک پژوهش: نوشیدن روزانه یک لیوان مشروبات الکلی می‌تواند خطر ابتلا به ۱۰ سرطان را افزایش دهد

افرادی که از نوشیدن مشروبات الکلی لذت می‌برند، معمولا این کار را با آگاهی از این موضوع انجام می‌دهند که الکل چندان برای سلامتی آن‌ها مفید نیست.

Go to News Site