TVR Info
Timpul nu poate fi oprit. Dar, uneori, efectele lui asupra organismului pot fi influențate. Un studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea din Sydney arată că doar 28 de zile de schimbări alimentare au fost asociate cu o reducere a vârstei biologice estimate la persoane cu vârste între 65 și 75 de ani. Studiul, publicat […] The post Studiu: O lună de schimbări alimentare poate influența vârsta biologică. Ce au observat cercetătorii la persoanele de peste 65 de ani appeared first on...
Go to News Site
MEDIAFAX
MEDIAFAX
Ziarul Unirea
Gândul.info
Gândul.info
Gândul.info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info
TVR Info