معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور ابلاغیهای به رؤسای دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور، بر ضرورت تقویت پروتکلهای بهداشتی و نظارت دقیق بر ایمنی سایتهای دفن پسماند بهمنظور مقابله با تهدیدات ناشی از «هانتاویروس» و سایر بیماریهای مرتبط با جوندگان تأکید کرد.
Go to News Site
خبرآنلاين
خبرگزاری ایرنا
همشهری
خبرآنلاين
همشهری
خبرآنلاين
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA
ILNA