Cumhuriyet
ABD ve İngiltere'de 30 bin kişi üzerinde yapılan yeni bir araştırma, kalp sağlığını korumak için sadece "günde 5 porsiyon meyve-sebze" tüketmenin yeterli olmadığını ortaya koydu. Bilim insanları, kalbi korumak için damar esnekliğini artıran ve iltihabı azaltan "flavanol" maddesi bakımından zengin gıdalara ağırlık verilmesi gerektiğini belirtiyor.
Go to News Site